8 Ekim 2015 Perşembe

Ben O İstanbul'u Çok Sevdim





Oyun Adı:Ben O İstanbul'u Çok Sevdim
Yazan:Özen YULA
Yöneten:Özen YULA
Dekor:Ayçın TAR
Kostüm:Sadık KIZILAĞAÇ
Işık:Yakup ÇARTIK
Dramaturg:Ceren ERCAN
Asistanlar:Tuğba YARBAĞ, İlkin TÜFEKÇİ, Ercan KOÇAK
Oyuncular:
  • Zeyno ERACAR OKDEMİR
  • Hüseyin DURAK
  • İlkin TÜFEKÇİ
  • Tuğba YARBAĞ
  • Nurhayat ATASOY
  • Mustafa Sercan YENER
Teknik Personel:
Oyun Sahne Amiri:Onur BİRİNCİ
Sahne Tekniği:Emre DEMİR, Şevket KESKİN
Aksesuar:Süleyman GÜNGÖR, Murat DEMİRTAŞ
Ses:Hakan BARUT
Işık:Emin DOĞAN, İlker DURSUN, Cihan GÜRLEYEN
Giydirici:Sevim PİNTİOĞLU
Gece Terzisi:Hasan ALTAY
Kuaför:Zeki GÜNDÜZ



İstanbul'un Kızıltoprak semtinde bir apartman... Muhasebeci Mine ile erkek kardeşi Ayhan'ın dairesinde sıradan ve bir o kadar da sıra dışı bir gece. Aniden garip bir konuk gelir elinde valiziyle. Mine Abla’sına hayranlık duyan Fide evinden kaçmıştır. Ayhan ise sevgilisiyle ilk yıldönümlerini kutlama telaşındadır. O sırada Fide'nin annesi Nesrin de evin kapısını çalıverir. Olaylar gitgide karışmaya başlar. Bir de kaybolan para vardır ortalıkta. Nesrin'in şiddet düşkünü kocası Sabit de evine gelmek üzeredir. Ama hayat kocaman sürprizlere gebedir bu apartman dairesinde. Arabesk şarkıların eşlik ettiği bu gecede her şey hem tuhaf hem de tanıdıktır. Kara komedi türündeki oyun; İstanbul'a ve hayata dair hayalleri, hayal kırıklıkları olanların hikâyes

Oyun Tarihleri Ekim - 10,11,17,18,22,23,31

Web Sitesi :  http://www.bbt.bel.tr/

0 yorum:

Yorum Gönder

Total Pageviews

Facebook+Followers